بی کسی


(¯`°•.♥ONLY LOVER♥.•°´¯)

آسمان وقف نگاهت عشق من مانده ام چشم به راهت عشق من هرکجاهستی و باشی گویم که خداپشت وپناهت عشق من

عكس تصویر تصاویر پیچك ، بهاربيست Www.bahar22.com

صدات زدم رفتي چرا؟گفتم بمون تورو خدا

                          نبودنت چه سخته نيستي دستاتو بگيرم

توي هر نگاه به عكست روزي صد دفعه ميميرم

                  چوبشو خوردم آخرش ديدي چي اومد به سرم

تو جاده هاي بي كسي  يه عمر كه دربدرم

                        تو با بي وفايي  آخر به جداييمون رسيدي

مگه تو نگاه من رو قبل رفتنت نديدي؟

                            رفتي تو بي اعتنا تنها شدم اي بي وفا

 حالا دیگه تنهايي همراه منه

                           تنها چيزي كه مي مونه ناله  و آه منه

ناله ي اين دلمو هديه كردم به بي كسي

عكس تصویر تصاویر پیچك ، بهاربيست Www.bahar22.com



نظرات شما عزیزان:

غریبه
ساعت17:51---23 مهر 1390
راه که می روم برمیگردم پشت سرم را نگاه میکنم..... دیوانه نیستم.... خنجر از پشت خورده ام.

غریبه
ساعت17:37---23 مهر 1390
محکومیم به زندگی

negar
ساعت15:34---23 مهر 1390
salam mer30 sar zadi matlabet ghashang bod

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اشعار عاشقانهدست نوشته هااشعار غمناک
شنبه 23 مهر 1390| 15:15 |عاشق تنها| |

❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-

ϰ-†нêmê§